DEFA eConnect er en premium elbil ladekabel for nordiske forhold utviklet av et norsk selskap.
Kablene kan brukes til å lade alle elbiler og ladbare hybrider med Type 2 kontakt.
DEFA eConnect-kabler holder seg myke og fleksible, selv i sterk kulde. Dette gjør dem enklere å håndtere, også vinterstid. Robuste materialer og terminaler er laget for langvarig bruk, varierende temperaturer og fuktig vær. Testet ut mot slitasje og slag man kan regne med ved daglig bruk.
Plugghetten har en justerbar stropp som gjør at hetten henger opp ned og bort fra bilen under lading. Dette hindrer at hetten kommer borti bilen og sikrer at den ikke samler vann og smuss under lading.
DEFA eConnect ladekabler er resirkulerbare. De er utviklet for å beskytte innvendige kompenter mot fukt og støv uten bruk av herdende fyllmaterialer. Ved å unngå fyllmaterialer kan komponenter enkelt separeres og sorteres for minst mulig miljøpåvirkning.
Art.nr. DEF 711308
Strøm 32A
Effekt 7,4kW
Spenning 250V
Fase 1-fas
Lengde 5,0m
Vekt 1,9kg
IP-klassifisering, tilkoblet/med endedeksel IP44
Driftstemperatur [°C] -40 til +55
Lagringstemperatur [°C] -50 til +85
Type ladekabel Mode 3
Tilkobling til kjøretøy/ladestasjon Type 2/Type 2
Sertifisering IEC 62196-1, IEC 62196-2
Resirkulering EE-avfall
Passer biler med Type2 kontakt og maks lading opp til 7,4kW:
Aiways U5
Audi Q5 TFSI E Plug-in hybrid
Audi Q7 e-tron Plug-in hybrid
BMW i3 – EL 7,4kW
BMW i3 EL (60AH/22KWH) (dobbeltlader ekstrautstyr)
BYD eTP3
BYD Tang
Chevrolet Bolt EV Type2
Citroen C5 Aircross PHEV 7,2kW
Citroen ê-C4 7,4kW
Citroen e-Jumpy 50kWh 7,4kW e-SpaceTourer XS/XL
Citroen e-Jumpy 75kWh 7,4kW e-SpaceTourer M/XL
Dacia Spring Electric
DS 3 CROSSBACK E-Tense
DS 7 CROSSBACK E-Tense Plug-In Hybrid
DS 7 E-Tense Plug-In Hybrid
DS 9 E-Tense Plug-In Hybrid
Fiat 500 ICON 7,4kW
Fiat 500 La Prima 7,4kW
Ford Focus Electric (33,5 kWt)
Ford Mustang Mach-E (75 kWt)
Honda e
Hyundai Ioniq electric 2016
Hyundai Ioniq electric 2018
Hyundai Ioniq electric 2019
Hyundai KONA electric
Hyundai KONA electric 2018
Hyundai KONA electric 2018
Hyundai KONA electric 2020
Hyundai KONA electric 2020
Jaguar I-PACE
Jeep Compass 4xe
Jeep Renegade 4xe
Kia e-Niro 1-fase
Kia Niro EV 39,2kWh
Kia Niro EV 64,2 kWh
Kia Soul EV
Kia e-Soul (39,2kWt)
Kia e-Soul (64kWt)
Range Rover Discovery Sport PHEV
Range Rover Evoque PHEV
Range Rover Sport PHEV
Range Rover P400E PHEV
Lexus UX 300e
Maxus e-deliver 3 35kW
Maxus e-deliver 3 52,5kW
Maxus Euniq
Maxus EV80 V80 Bus
Mazda MX-30
Mercedes A250e plug-in hybrid
Mercedes Benz EQC 400 4matic
Mercedes B-klasse plug-in hybrid
Mercedes c300de sedan plug-in hybrid
Mercedes C300e plug-in hybrid
Mercedes E Vito
Mercedes EQC 400 4matic 7,4kW
Mercedes GLC300de plug-in hybrid
Mercedes GLC300e plug-in hybrid
Mercedes GLE350de plug-in hybrid
Mercedes S560e plug-in hybrid
Mercedes Vito e-cell
MG ZS EV
Nissan Ariya
Nissan LEAF 2. gen (8/2017)
Nissan Leaf e+
Opel Ampera-e
Opel Corsa-e
Opel Grandland X Hybrid4
Opel Mokka-e
Opel Vivaro-e 50kWh 7,4kW
Opel Vivaro-e 75kWh 7,4kW
Opel Zafira-e Life
PEUGEOT 3008 GT plug-in hybrid 4×4
PEUGEOT 508 plug-in hybrid
PEUGEOT e-2008
Peugeot e-208
PEUGEOT e-Expert 50kWt
PEUGEOT e-Expert 75kWt
Peugeot e-Traveller
Porsche Cayenne S e-hybrid 7,4kW ekstrautstyr
Porsche Panamera 4 e-hybrid 2016
Porsche Panamera S e-hybrid 7,4kW ekstrautstyr
Renault Kangoo Maxi Z.E. 2017
SEAT Mii electric
Seres 3
SKODA CITIGO
Smart Forfour
Toyota Proace Electric50
Toyota Proace Electric75
Toyota RAV4 Plug-in Hybrid
VW e-Crafter
VW E-Golf (2017)
VW E-Golf (31,5 kWH) (2017)
VW e-up! 2020
VW ID.3 Standard
VW ID.4
Xpeng G3